Førjulsfest 12. november

Postet av Petter Erik Wie den 6. Nov 2022

NB! Ny påmeldingsfrist er satt til tirsdag 8. november!

Invitasjon til førjulsfest i Bergens Roklub

Rosesongen er snart over og det går sakte men sikkert mot slutten av 2022. Endelig en sesong uten store restriksjoner på trening og regattabanen. Høy aktivitet på trening, mange friville som legger ned en stor innsats, stor internasjonal representasjon og sist men ikke minst mange lovende aktive utøvere som er fremtiden til klubben både sportslig og sosialt.

Tradisjonen tro har styret den glede å invitere alle medlemmer som er fylt 18 år, medlemmers foreldre og “roklubbvenner” til førjulsfest i Bergens Roklub

lørdag 12.november kl 19:00

Det vil bli servert pinnekjøtt m/tilbehør fra safari Catering. Alle sørger selv for egen drikke til kvelden.

Bindende påmelding på mail innen 5. november til petwie@online.no

Pris pr person er kr 350,- som innbetales til konto nr: 3411.33.85512 eller Vipps #129622 (Bergens Roklub) innen 5. november. Husk å merke innbetalingen med navn

Velkommen!

Hilsen