Klubbmesterskap og klubbfest søndag 29. oktober

Postet av Petter Erik Wie den 12. Okt 2023

Vi avslutter sesongen på vannet med årets høydepunkt og inviterer til klubbmesterskap med påfølgende klubbfest søndag 29. oktober.

Vi starter dagen kl 10:00 med klubbmesterskap. Alle roere kan delta uansett erfaring i båt. Her mikser vi lag på tvers av alder og nivå, dette skal bare være gøy, men konkurranseinstinktet kommer nok frem uansett, kjenner vi gjengen rett :) Det blir servert kaker, kaffe, saft.

Klubbfesten starter kl 18:00. I år ønsker vi at ungdommen skal få en kveld alene, og feire en fantastisk sesong. Så invitasjonen til klubbfesten er kun til aktive roere, tidligere har det også vært åpent for  familiemedlemmer å delta. Her blir det bespisning, disko, stolleken og sosialt samvær!

Arrangementskomiteen (voksne) hjelper med å lage mat og å holde kontroll utover kvelden. Vi avslutter senest kl 22:30

Vi gleder oss til å se dere i klubben søndag 29/10

Mvh Styret