Thunevannsregatta 14-16. August 2015

Postet av Bergens Roklub den 20. Aug 2015

Da var Thunevannsregattaen vel overstått. Vi var en stor delegasjon bort denne gangen med 17 roere. Med følge av foreldre og familie var vi totalt 37. Så de hadde en god heiagjeng.
Og med strålende sol (litt vind) og gode resultater ble dette en veldig god helg for utøverne.
De fleste hadde trent godt gjennom sommeren og fikk satt mange gode prestasjoner og personlige beste tider. Så det vanket mange medaljer på de fleste. Resultat listen kan sees her: http://www.sarpsborg-roklubb.no/innhold/140/tuneva...
Vi gratulerer alle sammen med flotte prestasjoner!
Og så hadde vi 4 utøvere som kvalifiserte seg til Baltic deltakelse:
Martin Steinnes HJA 1x
Mathias Føyner Wie & Ulrik Wie Soltvedt HJA 4- , sammen med Eilif Skarstein Jacobsen og Ole Fredrik Odfjell fra Fana Roklubb.
Guro Jordalen DJA 4x , sammen med Ylva Lyssand, Elsa Segadal og Emilie Stragiotti fra Fana Roklubb.